Sposoby na zaparcia

Na urlopie często jemy poza domem, czyli w barach, restauracjach, w tym czasie wizyty w toalecie mogą stać się problemem. Można temu zapobiec w bardzo prosty sposób. Wystarczy kilka produktów z najbliższego sklepu – spożywczego

  1. 1.     Włóż do szklanki trzy suszone śliwki i zalej je wrzątkiem. Zostaw na całą noc. Rano zjedz śliwki i wypij płyn.
  2. 2.     To samo można zrobić z miodem, zalej łyżkę miodu letnia wodą i zostaw na noc rano wypij.
  3. 3.     Zjedz na czczo dwa owoce kiwi.
  4. 4.     Zacznij dzień od wypicia szklanki kefiru.
  5. 5.     Mielone siemię lniane i dwie łyżki otrąb owsianych zalej szklanką ciepłej, przegotowanej wody. Poczekaj aż kleik napęcznieje, następnie zjedz go.
  6. 6.     Rób brzuszki, przez co najmniej 10 minut, dzięki temu rozruszasz mięśnie brzucha.
  7. 7.     Zrób sobie specjalną owsiankę. Do garnka wlej szklankę wody, wsyp do niego ¾ płatków owsianych, dodaj łyżeczkę masła i szczyptę soli, dodaj też ziarna słonecznika, pestki dyni oraz garść orzechów, łyżkę posiekanych suszonych śliwek. Podgrzewaj owsiankę mieszając, kiedy się zagotuje oznacza to że jest gotowa.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *